خبر

خبر

خبر

خبر

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

۰

متخصصان زیادی در دو و میدانی استان حضور دارند

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مصطفی فخریان اظهار کرد: اساتید و متخصصان زیادی در دو و میدانی استان حضور دارند که تجربه و توان آنها به هیئت کمک می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در دو و میدانی تصریح کرد: شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی به لحاظ تفاوت‌های جغرافیایی از دو و میدانی‌کاران مستعدی در مواد مختلف برخوردارند که تلاش داریم آنان را پس از شناسایی زیرپوشش بگیریم.

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجا که مدتی این رشته ورزشی در استان رها شده بود، بسیاری از تجهیزات و امکانات هیئت در پیست تختی و سالن باغبان‌باشی نیاز به ترمیم و بهینه‌سازی پیدا کرده است که این امر در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی گفت: برقراری ارتباط و تعامل با شهرداری، آموزش و پرورش و آستان قدس را در دستور کار داریم تا با افزایش همکاری‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات آنها در جهت رشد و توسعه دو و میدانی استفاده کنیم.

هاشم صیامی، دبیر هیئت و مدیر تیم دو و میدانی افضل توس خراسان رضوی نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه همیشه خراسان رضوی جزو تیم‌های سرآمد کشور بوده است، تلاش داریم امسال نیز با بهره‌گیری از استعدادهای بومی در راستای تداوم و افزایش موفقیت‌ها حرکت کنیم.

وی بیان کرد: موسسه مالی اعتباری افضل توس با نگاه خیرخواهانه‌ای وارد ورزش دو و میدانی شده است و توجه ویژه به این ورزش مادر دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
nadim nadim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">